lördag 4 juli 2015

Solbränna på olika vis!!!

Nu tror jag nog att alla soldyrkare har fått sig en dos med sol och säkert också huden fått sig en nyans...allt från rött till fin gyllene brun.Det brukar bli så då den härliga värmeböljan anländer så ligger många och steker sig allt för länge.
Själv har jag suttit ute på deck och lapat sol...hudnyansen har blivit ett steg brunare ...börjar känna mig så där sommarfräsch!!
Får ju hoppas att det skulle vara någon soldag då jag blir ledig....men men  enligt Murphys lagen så blir vädret kallt och regnit nästa vecka då jag är hemma..käääk!!!
Nå jag har bra böcker hemma så jag kan fast ha en såndär koppla av läsvecka då jag åker hem.
Ni som gillar att sola.... kom ihåg solskyddfaktor så ni inte behöver gå runt som en röd kräfta....eller att hyn blir alltför mörk tonad så det blir missförstånd att ert hemland är Afrika!





Olika solkrämer för män :)



Häftigt ;)




Om man lägger  baddräkten på fel väg  så får tisuna också sol :)






Solskyddsfaktor!!!



Kom ihåg ...inte för länge i solen ;)





Så kan det gå om man inte använder solskyddsfaktor ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar