söndag 26 juli 2015

Vad gör man en sådan dag????

Inte blir det att att fara ut och sola idag heller....men skall faktiskt på med baddräkten idag.
Vi far för omväxlings skull till Spa Karibia och simma...hellre fördriver man tiden där än sitter och ser ut genom fönstret och irriterar sig över detta förbannade regnväder.
Visst är det mysigt att sitta inne då det regnar och tända ljus och bara lata sig.....men tycker det börjar bli lite väl ofta dessa samma rutiner....soffa,ljus,lata sig och snart kommer hösten och då är det samma koncept som ingår   soffa,ljus ,lata sig!!
Och det är inte så mycket tid kvat att vänta på nån värmebölja förrän som sagt hösten är här....fast det känns som den är här redan!!!!
Får verkligen tacka  mig själv att jag är envis som synden då det gäller att spara och som tack  får jag sol och värme .....kanske snabbare än jag själv minnst anar!!
Ja allesammans försök göra det bästa av en sådan grå dag...hoppas på bättre tur i morron att få se lite sol ljus!!!
 
 
 
 
 

 

1 kommentar:

  1. Regnväder e ju perfect för te och bok mys (om man altså gillar böcker) annars kan man ju fixa bordspels-spelkvällar med vänner, film eller serie maraton, själv använder jag regndagar till bok, te och bloggandet :)

    -Iines

    SvaraRadera