tisdag 1 september 2015

En sådan sak gör mig lycklig!!

Efter att i en vecka bott i sitt "lilla hem",veta att det blivit måndag ,packa kassen och få gå över landgången hem till familjen ..det är lycka för mig!!
Att komma hem till lite större yta än min hytt,sätta sig ner i bastun i lugn och ro ,få tända ljus,laga en go ostrbricka och sätta sig ner ute på balkongen i ljusskenet och njuta av tystnaden...det är lycka för mig!!
Att veta att jag nu har en vecka ledig inte behöva fundera på arbete utan göra det jag vill...det är lycka för mig!!
Skall ta ner min härliga sak från min osynliga hylla ...placera den på bordet ...vet redan nu att det också kommer att vara ...lycka för mig!!
Mina kära läsare....det behöver inte vara så mycket som det behövs för att känna lycka...efter mitt förra sorgliga inlägg så kom ihåg...Fånga Dagen/Carpe diem!!!
Vill  önska er alla en härlig lycklig dag !!
 
 
 
Arbetsveckan över ...då är man värd lite lyx ;)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar