fredag 27 januari 2017

Under blommande träd

Tyvärr hinner man inte alltid med allt...nu är det som sagt igen min arbetsvecka och det har varit mycket att stå i så bloggen har inte blivit uppdaterad på några dagar.
Det är nog något speciellt med en blogg....för det första är det ju min sk dagbok där jag kan blicka tillbaka på och se på mina uppdateringar och bilder....sen är det ju roligt att jag har många läsare som vill följa med min dagbok som jag öppet vill dela med er.

Jag är verkligen på hugget att skriva blogg...man märker de dagar som jag inte hinner med något inlägg så känns lite tomt...lite så där något som fattas.
Jag har ju faktiskt skrivit dagbok många år som ung ...och lovar att det är nog så jäkligt roligt och sitta och läsa igenom dom nu på äldre dar.Jag skrev faktiskt varje dag i många års tid.

Denna dagbok/blogg är ju roligare så här i modern tid då man kan bifoga en massa fina foton och fixa och trixa med dom....och tänk vad roligt för mina barn i framtiden och läsa igenom allt detta och se hur mycket jag fått uppleva i mitt liv och hoppas ge dem inspiration att kanske själv någon dag skriva blogg.

På jobbet är det bra.Är ju ingen morron människa men man får stå ut med att det är tidiga mornar då väckarklockan meddelar att nu är det dags att stiga upp till sena kvällar tills man har arbetsdagen över och man kan krypa ner i sängen och släcka lampan.Men jag vet att för varje dag som jag stiger upp och gör mitt jobb så får jag en lön och för lönen så kan jag sen uppfylla en del av mina drömmar....inte alla tyvärr.Men livet skall väl vara så att man kan ju inte få allt vad man drömmer om...men det är roligt och drömma och jag fortsätter och planera och drömma oberoende om dom blir sanna eller inte.


Här tvättade vi fönster i morse...som att sitta under Japanska körsbärsträd.

Mysig arbetsmiljö...Retrobaren på Grace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar