onsdag 22 mars 2017

Dags att släcka lampan

Jag visste ju att det inte skulle ta något länge att komma upp i varv....arbetskläderna på och så va det fixat.....arbetsglädjen infann sig på direkten!!
Tyckte just att jag slog upp ögonen och nu är det redan dags att säga go natt ...och en dag närmare att igen ha en vecka ledigt.

Ingen fin soluppgång denna morgon...när jag ca 6 i morse tog mig en sväng på deck så kom det ju för tusan  snöslask!!
Men får hoppas det kommer nån super morgon ännu innan jag åker hem på ledigt ...det är nog så otroligt fint och stå ute på deck då himlen sprakar i alla världens fina röda nyanser.

Hade ännu tänkt skriva lite om vår resa men nu glömde jag min minnes sticka hemma där jag har alla fotona så det får bli tills jag kommer hem.




                     That´s all for today folks ...i morron ny dag och nya tag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar