fredag 24 mars 2017

Väntar på färgspektakel

Det är lite som julafton varje morgon då jag vaknar... man väntar vad det finns i paketet...men för mig är det att vänta vad det är för väder.

Har nu tre mornar väntat på nån super fin soluppgång...men siddu inte...men fan den som ger sig .....har 4 mornar ännu att hoppas på något färgspektakel.

Nå om man inte lyckas med soluppgång så fick jag fotat solnedgången.Inte så grann och fin som många solnedgångar jag sett men ändå så skönt för kropp och själ och kunna se sådana vyer.

Så har vi då redan fredagen här och ser inte alls framemot veckoslutet då den förbaskade klockan skall ändras..hatar det där skruvande hit och dit ,fram och tillbaka.Jag skulle helst ha samma tid året runt.

Vad gillar ni det här skruvande av klockan fram och tillbaka??



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar