söndag 26 mars 2017

Njuter av det lilla extra i inredningen.

Verkar som jag får glömma min efterlängtade granna soluppgång detta arbetspass....men istället skall jag visa er något annat fint.

Titta här ...jag fick en massa lyckade fina foton från champagnebaren Seamore och ala carte restaurangen Oscar på Viking Grace.....en massa små fina detaljer.





Finns också vinkällare



Laila är en av dom många som sköter om en super bra service (hon gav lov att jag fick lägga in detta foto )


Härliga detaljer i mattan


Taklampan fotat nerifrån upp i taket




Se på bilden under hur det ser ut då du ser uppifrån ner i denna lampa

Oscar logo i lampan sett uppifrån ner

Kolla den härliga designen på väggen





Som sagt jag sover gärna på min lediga tid här ombord....för då jag jobbar så jobbar jag verkligen intensivt så en liten tupplur mellan varven är inte fy skam...men igår kände jag sån där extra energi och ville gå runt och fota lite till bloggen och då kom jag på att det får bli Seamore och Oscar som jag ville fota denna gång.

Det är så roligt ibland på lediga tiden och ströva runt här på båten för alltid kommer det små detaljer emot som man inte märkt förut.

Dessa foton är fixade och trixade med färgnyanser och jag tycker dom blev lyckade.Jag tycker själv om att använda intesiva färger då jag redigerar mina foton.

Ni som skall komma på kryssning så smyg er upp till Seamore och Oscar och se hur fint/stiligt där är....jag ger fulla poäng för inredningen ..dom har verkligen lyckats.

Ni som inte varit till Oscar ala carten och äta så bara säger jag....gör det..så god mat och så härlig stämning....piano musik,härlig utsikt,på kvällen mysig dempad belysning ..super plats för en romantisk middag.

Glas med modell av olika cl
Tack till er alla där uppe i Seamore/Oscar som gör servicen toppen ...skall någottag  komma och avnjuta en tre rätters middag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar