lördag 29 juli 2017

Foton

Här har det varit full rulle på jobb....inte mycket bloggas har jag hunnit med.Skall försöka få ihop ett litet inlägg
Jag har  jobbat mycket och det känns lite i fötterna då man går och står 73,5 timmar i veckan....men vad gör det då jag snart igen får åka hem på ledig vecka....och för alla steg jag tar på min arbetstid får jag lön så inte skall jag klaga.

Ikväll jobbar jag sen kväll så jag hoppas få njuta av lite färgspektakel på himmelen då jag har så fin utsikt från våning 11.s
Senast då jag jobbade kväll så var himlen så otroligt grann....så fast jag inte gjort så mycket denna sommar ,inte ens varit ut till stugan så har jag nog fått i mig min dos med hav och solnedgångar.Är ju som sagt varannan vecka en hel vecka ute på sjön.

Men det har varit roligt  att följa med på fb vad alla vänner och bekanta sysslat med nu under sommaren....en massa fina foton då folk har åkt omkring i skärgården,en massa fina foton från olika stugor där många spenderat sina lediga dagar,en massa fina foton av många som varit utomlands,en massa fina foton på blommor,soluppgångar,solnedgångar ....listan kan bli lång.Men jag har sagt det förut ...det är så roligt att se foton från olika ställen i världen då folk reser men också roligt och se en massa fina ställen härifrån vårt land och alla grannländer.

Nu skall jag smyga mig på jobb att resespargrisen får mat.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar