torsdag 6 juli 2017

Rutiner och Spice Girls

Konstigt hur man blir van med en viss rutin....förr kändes det ju super bra med två dagar ledigt i veckan...nu är det helt  konstigt då jag är hemma bara 4 dagar denna vecka då jag är van att vara ledig  7 dagar.
Jag skall i morron på jobb så denna ledighet blir lite kortare än vanligt....men det går nog helt bra.Tycker om att jobba och vet ju att  mina 5 veckor ledighet väntar där framöver.Nu fan ger vi järnet Mikko och jag!!
Mikko jobbar också i morron fast han skulle haft ledig dag...vi tycker båda om att jobba mycket ....och vi vet att när vi vill resa så mycket  så måste vi också jobba för det.
Som tack för att vi jobbar så mycket och offrar våra lediga dagar till att ta emot extra jobb så kan vi resa så mycket som vi gör.

Nu sitter jag och surffar och planerar att gå och se på en konser konser/show och till lika lyssnar jag på musik och ni kan säkert inte gissa vad jag lyssnar på ....är också själv helt förvånad över mitt musik val.
Tadaa lyssnar på Spice Girls och hör och häpnad så har dom  en del verkligen bra låtar som jag gillar.Men då som dom var som störst så har jag nog aldrig haft dom som mina idoler och lyssnat på deras musik.Men gillar denna cyber värld då du har ett så stort arkiv med musik att bara välja och vraka.Älskar musik och skulle inte villa vara utan det.....lyssnar så gott som varje dag på musik.



Idag hade jag en sådan dag...skönt!!!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar