fredag 7 juli 2017

Mickey vofflor

Det är mycket idag....Ruisrock,Baltic jazz och sen brukar det också vara Hangö regattan och säkert en massa andra evenemang.
För mig är det arbetsdag .....skall jobba natt idag så jag har försökt att ta mig lite tupplurer under dagen så nog skall det gå bra.Så nu blir det 9 dagar på böljan den blå.

Har flera gånger då jag varit hemma lovat fixa Mickey vofflor och idag var det passligt väder för sådant.Så det blev Mickey vofflor ,jordgubbssylt och grädde...namsi.
Synd att vi inte hade jordgubbar ..skulle ha passat perfekt.Men det får bli en annan gång.
Vi dukade ute och där satt dom och mumsade...råkade så passligt att deras kompis kom över så dom hade voffelkalas ute i solen.

Typiskt att vädret var varmare och soligt nu då jag låg inne och tog min dags sömn...
men inte skall väl sommaren vara slut ännu för den har ju förtusan inte ens börjat så kallt som det varit.

Nu skall jag starta maskineriet och om nån är ut och åker med Grace ...bara och komma förbi info och säga hej !!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar