lördag 22 juli 2017

Sprakande färger

Dessa foton tog jag på torsdagkvällen då vi var en snabbis ner till Aura å.Det var färgsprakande och fint.Bildkvaliten är lite suddig för jag tog som sagt lite sådär i förbifarten dessa foton utan kanske helt konsentrera mig.
Jag skall nog leverera mera Tall ships race foton.Har lovat föra pasen ner till området och kolla på skeppen ...får väl försöka stå ut nån timme med kaoset längs med ån.

Skulle ännu ikväll ha lust att knäppa lite kvälls foton och så tänkte jag om jag lägger klockan och ringa i morron tidigt och får lite morgonfoton av alla skutor innan dom åker iväg.
Roligt att förevig detta evenemang för det kan ju ta sin tid innan vi får det hit till Åbo igen.

Håll tummarna att jag står ut några timmar i trängseln....Tall Ships race ...here I come!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar