måndag 31 juli 2017

Sommarjobbet slut

 Så var då arbetsveckan slut och sommaren slut...ja det kan ju höras lite tokigt men för mig så var sommarjobbet på SPA slut för denna säsong och nästa arbetspass  är jag back in basic på hyttavdelningen.
Tack till hela arbetsgänget uppe på Spa ...hade en härlig tid med er alla och vem vet kanske jag nu och då dyker upp där om ni behöver hjälp.

Sen var det en massa sommarjobbaren som körde sista arbetspasset och sen har nångra ett arbetspass kvar och sen är vi då så nära att skolorna börjar.... igen en gång for denna sommar allt för fort. 

Men fast jag inte gjort så mycket den här sommaren så har jag verkligen fått uppleva super fina vyer på jobb och njutit av alla färgspektakel.





Avslutade mitt sommarjobb med bastu,jaccuzi och super vyer från bastun!!


Tack för denna vecka ...over and out!!!


Bastukväll hemma och njuter på balkongen

Lägg till bildtext

Nu ligger jag hemma på soffan mitt i natten och njuter av tyyystnaden ,mörknet,en massa ljus, ny bastad,ren och fräsch oj vad skönt att vara Home sweet Home .


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar