söndag 11 februari 2018

Nu mår jag gott

Tror knappast jag kan ha det bättre efter en arbetsdag då kroppen vet att den fått jobba.Jag sittet nämligen i bubbelpoolen i Spa på Grace och bloggar. Brukar ibland blogga också från telefonen och det börjar kännas rätt ok men känner mig nog mera bekväm med att blogga från min laptop.







Helt superbra att blogga i jaccuzin.Har telefonen lite på sidan/kanten så jag behöver inte vara rädd att den faller i plurret.






Två flugor i en smäll ...gillar och blogga och gillar allt som har med  relaxande Spa avdelningar att göra.... så det blev en super avslutning på denna dag.

Skulle jag varit en av dom lyckliga som vann eurojackpotten så skulle jag absolut ha byggt åt mig och familjen ett eget fint Spa och bastu. Då skulle jag sagt tack och hej åt min lilla enmans bastu.Jag som njuter så otroligt av att basta (bastar helst varje dag)  borde nog få ha en ordentlig Spa/bastuavdelning hemma.






Men det kostar inte och drömma och det som är spännande med livet är att vem vet om tio år kanske jag har en ordentlig Spa/bastuavdelning

Nu vann jag inte eurojackpot men njuter ändå.Lycklig att via mitt jobb ha möjlighet till sådant här lyx i vardagen.








Kanske inte riktigt den hälsosammaste kombinationen...men gott ändå...
Coca cola och vattenmelon. I morron blir det något annat gott så kika in på bloggen om ni vill veta vad det blir.






                                       Detta är inget samarbete med Viking Line

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar