torsdag 26 juli 2018

Högst uppe



Blir långa arbetsdagar på jobb så bloggen har igen fått ta en liten paus. Då jag äntligen slutat  arbetsdagen  så har jag hellre gått ut och sitta på deck för att njuta av den tropiska värmen och en bra bok men också av magiska , fina solnedgångar.












Det är nog sådana vyer som gör att man inte skulle byta sitt jobb med att jobba iland i tex något fabrik. Titta på dessa fina färger som byts ut varje kväll...ena kvällen magiskare än den andra....går inte och beskriva hur fint det är.

Personalen har sitt eget deck i fören på Grace på deck nr 12...gissa vilken fin utsikt vi har där högt uppe...ända nackdelen är att det blåser rätt hårt där. Men jag satt lite under tak så där var det betydligt mera le.









Nu borde jag försöka få tag på sömnen för att vara pigg i morron då klockan väcker mig och en ny arbetsdag börjar. Men det är inte det lättaste kan jag lova....går ofta på övervarv efter arbetsdagen så det tar sin tid att få kroppen och varva ner.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar