fredag 13 juli 2018

Tröttnar aldrig



Alltså nu visar nog den finska sommar sin bästa sida...alltså helt underbart väder. Tyvärr hinner jag inte njuta alls av vädret nu då jag jobbar .....har långa dagar och då arbetsdagen är slut så är det duschen och go natt.


Alla dessa färgspektakel som jag blir bjuden på under min arbetsvecka går inte att beskriva i ord....alltså att få se dessa olika färgkombinationer  i verkligheten är något helt magiskt. Tröttnar aldrig.





Titta på dessa blåa magiska bilder ....som sagt här kan man prata om att det är blått. Ikväll tog jag igen en hel massa foton och idag var färgtemat gult. Kommer nog foton i något skede.




Men inte skulle det vara fy skam och vara ledig och ligga på en varm bergsklack och lata sig och fördjupa solbrännan. Men hoppas det är super varmt på min lediga vecka så vi kanske tar lite turer med båten och hittar nån bergsklack att lägga sig ner och sola på.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar