fredag 26 juni 2015

Irrrrrritations vibbar i luften!!!



 

Man känner sig allt annat än beautiful.....ingen sol som lyser att man kunde få sig lite fräsch solbränna....nä man sitter inne bara och försöka pigga upp tillvaron med lite sött och gott.Känner hur kilona smyger sig på sakta men säkert!!
Jag märker klart och tydligt att detta väder gör mig verkligen IRRITERAD men vad kan jag och alla andra som är lika irriterade som jag annat än att  försöka göra det bästa av denna fredag.....vi har lite planer med familjen och jag tror ikväll då jag berättar vad vi gjort så kommer jag redan att vara mycket gladare.
Hoppas alla ni som nu verkligen är irriterade på detta väder och tillvaron försöker hitta på något kul  och har en super bra fredag!!!


Alla är vi lite irriterade på ett eller annat vis ;)




Sol...jag saknar dig!!
Just det ...."Fuck you regn" !!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar