lördag 27 juni 2015

Mina drömmar byggt med LEGO!!!

Nu skall ni få se något roligt.....har med mina kidz LEGON byggt mitt drömliv från förr till nu!!
Iden kom till då jag höll på och torka damm  på J´s skrivbord som är fyllt med LEGO och M har ju en massa Lego friends och det sa PLING i mitt hjärnkontor....så kom iden till.
J hade ju en del bilar färdigt byggda och M hade ju också färdigt byggda bilar och hus osv.....spolade tiden tillbaka och började pyssla och designa med Lego figurena och det blev nog så super roliga foton....precis just mitt liv.Jag är flickan i den turkosa baddräkten.
Kommer också lägga in dom på min fb så kan dom som inte följer min blogg också klicka på fotoserien och se dom där!!
Vem vet kanske jag kommer på flera ideer och det blir nån annan LEGO serie publicerad här på bloggen.....det är  roligt att låta fantasin flöda!!!!
Hoppas dessa bilder glädjer er och ni får ett leende på läpparna och som sagt det är helt mina egna planerade bilder och alla Legon tillhör mina kidz!!
När jag var ung drömde jag om att få en häst!!
 

När jag var ung drömde jag om att bli polis.
 

Alltid drömt om fina bling bling smycken och en stor diamant :)
 

När jag var ung ville jag bli en rik frisör....jag blev frisör men inte rik ;)
 

Alltid drömt om att jobba på en fin kryssare ...nu gör jag det.. M/s Viking Grace
 

Drömmer ännu i denna dag om en Cab och en husbil skulle också duga.
 

Idag är min stora dröm att ha en kass full med dollar och en lägenhet i Florida....
....eller ett hus med pool i Californien dit jag kan bjuda ALLA vänner !!
 

Drömmer än idag om att möta en magisk trollkar som gör att mina drömmar slår in
 
 

I ungdomen drömde jag att min man skulle vara en snygg surffare,polis,brandman,rik affärsman,mc knutte,pilot m.fl...
 

....men nu har jag hittat min lyckonyckel och är lycklig gift med min busschaufför <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar