måndag 22 juni 2015

Midsommar ombord på Grace.

....är inte dåligt alls!!Familjen valde frivilligt att komma med på dubbel kryssning och jag hade inget annat val än att vara här ( min arbetsvecka).Men vi har haft en helt super bra midsommar tillsammans....förstås då jag har min arbetsvecka så hinner jag ju inte umgås med familjen så mycket som om vi alla skulle vara på en kryssning.Men med bra planeras och  några dagar med mindre sömn så hittar man absolut gemensam tid.
Tycker att jag inte gjort annat än ätit förtutom  att jag jobbat och mycket jobb.Det var massor  med folk valde att fira midsommar ombord och jag tror verkligen dom har trivats.Såg lite bekanta ombord och alla tyckte det va så mysigt att få gå till färdig dukat bord och ha allt under samma tak....inte behöva lida av kyla och regn!!
 
 
 
 

Hamburgar tallrik!!
 
Toast scagen....detta bara måste ni smaka!!Helt super!!
 
Mjukglass och färska jordgubbar!!
 


 
Pepparbiff  med pommfritt!!
 
Min ostfyllda lövbiff med pommfritt!!


Kväll nr 1 började vi med att äta på FRANK´s (min favvo matplats) och vi fick sällskap av min arbetskompis  kompis Laila.
Efter att vi ätit super go´mat så var vi  mätta och belåtna för att invänta midsommarafton.
I nästa inlägg blir det mera mat...då skall jag berätta i vilken restaurang vi njöt midsommarmiddagen....to continue!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar