tisdag 9 juni 2015

Solen lös i natt!!!

Hur mycket jag än gillar att jobba så måste jag nog med handen på hjärtat säga att nog är det en härlig känsla då arbetsveckan är över och du är på väg hem.
När jag kommer hem på ledigt så brukar det höra till att knäppa på bastun och tvätta av sig allt damm och skit.
Ibland blir det ett par bastu öl eller  bara vatten med mycket isbitar...beror lite på fiilisen!Igår blev det ett par kalla SOL efter bastun och relax på balkongen i skenet av ljus i mina mysiga lyktor.
Som ni ser på mina foton så lös  solen i natt (kolla flaskan)!!
Ny bastad och ren kröp jag ner brevid min lill kille J ... jag lovade innan jag for på jobb att  då jag kommer hem så skall jag sova med honom i hans nya säng....ni skulle sett hur glad han var i morse då han vaknade brevid mig...tänk vad små saker kan göra barn lyckliga!!

 

 

 

"Solsken"
 

"Solen" lös i natt på balkongen!!!
 

Mysfaktorn på topp!!
 

Innan det blev go natt så började det ljusna kl var runt 2.00..detta är nog speciellt i vårt land..härliga ljusa nätter!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar