måndag 8 juni 2015

Sista natten....

....i mitt "hem " nr2 !!! En vecka är igen förbi och i morron är jag i mitt riktiga hem.Har varit lite glest med inlägg på bloggen för jag har haft mycket på gång denna arbetsvecka.
Förutom att jag jobbat på min egen avdelning så har jag varit inhoppare i taxfree och nu skolas jag in också för att få vara inhoppare i sviterna.
Har alltid poentera att jag är arbetsnarkoman och älskar jobba och prova på nåt nytt och gillar och ha många projekt  i luften...man blir aldrig full lärd....övning ger färdighet!!
Alltid bra med mycket erfarenheter i bakfickan...jag är ju "ung"  och skall hinna med mycket i mitt liv ännu.

Kidzen kommer hoppeligen säkert nångång stå egna ben och göra sina egna val i livet och då är det för M  och mig att se vad roligt vi hittar på efter denna fas i livet...
Som jag sagt åt många...skulle jag vara en del år yngre och singel så skulle jag absolut lägga ansökan till Royal Caribien cruise line....men tror  inte familjen skulle gilla om jag kommer hem och säger att jag far på jobb från 6-9 månader eller då skulle dom tycka att det är super skönt och lugnt i kojan om jag skulle vara borta ett halvt år ...heheh....men det skulle absolut vara en upplevelse att få prova det.
Men nu i denna fas i mitt liv så får jag nöja mig med att vara passagerare på deras färjor i  stället för arbetare.Men alla ni som är i era bästa år och har möjlighet att göra något utöver det vanliga...stick iväg och prova jobba på nån cruiser....man slipper alltid hem tillbax om det känns förjävligt!!!

Så här ser jag säkert ut då jag rusar mellan olika avdelningar här på jobb!!





Tuuusen projekt i luften!!
Nu skall jag släcka lampan för att i morron vakna till nya utmaningar på jobbet!!
Go natt alla vänner runtom i världen!!
Finns tydligen flera arbetsnarkomaner :)
Alla drömmer vi om mycket jyyyyros!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar