fredag 30 oktober 2015

Blev mycket nytt i år...fantasin har flödat!!!

Nu börjar det ...ni  skall få se hur en Halloween hysterisk Finlandssvensk förbereder inför Halloween!
Tror nästan att jag lägger ner mera energi en många äkta amerikanare :) Men som sagt detta är ju så min grej hela den här ruliansen och jag njuter till 100% på att pynta ,dekorera,fixa osv.....borde nog lite så där som hobby jobba med att vara festfixare och dekoratör....oj va det är så förbannat roligt.Nu ni där ute i cybervärlden som behöver hjälp medfixande av party ...just call 911/Lissu ...och jag löser problemet!!
Många mina barndoms kompisar vet att jag är en storälskare av ALLA Halloween filmer och har hela collection och det hör ju halloween helgen till att försöka hinna se på dom alla..vet inte om jag kommer att hinna gå igenom alla filmer nu men skall försöka hinna se den första av dom alla...old memories då man i ungdomen satt och kollade den filmen och nästan sket på sig ;)
Här hemma börjar "the Castle of horror" vara redo att möta Halloween.....det blev faktiskt en massa nya ideer detta år i mit pyntande och dom skall jag bjuda på i olika inlägg....allt från sött ,gullig ,vackert till verkligen blodigt ,scary ,creapy .... ett hem där man verkligen ser att här bor en Halloween crazy Lissu!!!
Detta år kanske jag tog i lite för hårt för ..blev ju så eld och lågor med att pynta lite av den mera råare varianten och då sa tjejen......"Jag tycker inte om handen och den där prydnaden" ....ups  borde nog kanske lite behärska mig för dom är ju ändå rätt små kidzen....men så sa hon..."int e jag rädd för den  för det är bara på lek" !!! Borde nog kanske vänta lite med typ  "K-18 " halloween pynt...men tror jag placerar den ute på balkongen och skrämmer grannarna i stället för min happy family.....för den är skit bra och skit läskig ...och så myser vi härinne av det  mera barnvänliga pyntet.
Kommer att presentera olika pynt i olika inlägg så häng med nu börjar det.....Booooo happy halloween!!!
Min första halloween pryl som jag köpte i Usa i slutet på 80 talet :)
 

Här är min storfavorit.......

.... alla Halloween filmerna i en och samma box ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar