fredag 2 oktober 2015

Hemresan sett från luften!!!

Ja nu sjunger resan på sista versen och så  är den över fördenna gång....hem och vänta på följande.Många drar en lättnadens suck ....skönt att det blir lite andra inlgg än resor....en del kanske kommer  sakna rese inläggen.Men ni som gillar rese inlägg så lovar jag det snart  börjar en  ny omgång
Märker att jag har sådant resbehov just nu för tillfället att jag måste ha inplanerade resor innan jag ens har dom andra förbi ...det är så härligt att vänta på nästa resa och man vet man får fly detta klimat.Tar igen allt nu som jag inte hade råd med då jag var ensamtående morsa med  egen firma...och som så många vet hur mycket jag älskar sol och värme.
Varför lida i detta klimat då jag/vi har möjlighet att resa nu!!
Nu kommer den sista bildserien från min Usa resa som jag själv tycker är rätt skojig....höll på att fota med jämna mellanrum då jag hade fönster plats och då kan man se hur ljust det är då vi startar och så blir det mörkare och mörkare och det blir natt tills det igen börjar ljusna och solen stiger upp och vi har morgon och det är + 1 dag då jag är framme....som betyder att då jag startade tidigt på tisdag morgonen från LA så är jag hemma först följande dag i detta fall ..onsdag.
Hoppas ni har fått er en blick vad Usa har att erbjuda och också en liten blick hur lika entusiastisk jag är fast jag vart massor med  gånger dit och sett samma saker,platser många gånger.
Thank you all my friends over there for a lovley week and see you soon.Tack till er alla läsare som ville vara med på mitt äventyr.Nu blir det en liten Usa paus ...men ack inte så länge .
 My friend A and family see you soon :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Detta mötte mig i Amsterdam.
Detta mötte mig i Stockholm......I just say F**k !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar