lördag 17 oktober 2015

Mera träd!!

Jag gillar julen och i synnerhet allt pyntande inför julen...hör och häpna ..börjar nog bli lite sugen redan och lite smått julpynta då man ser över allt julsaker ena finare en den andra och jag har massor med härliga inrednings ideer i mitt hjärnkontor som snurrar.Har redan en vision hur fin julstämning det kommer och bli på vår balkong...det är så roligt att pynta efter årstider och julpynt har alltid suttit varmt om mitt hjärta .
Förstås blir det halloween pyntas nästa gång jag kommer från jobbet...men sen efter det skall jag börja planera inför julen....i år känner jag för att ha mycket silver.Har haft lite små prylar i sílver redan förra julen....men i år kommer jag ösa på ännu mera av silver...oj oj vad det kliar i mina inredning fingrar!!
Nu är det en sak i silver som jag börjat söka som dom sålde massor av i fjol...ännu inte sett en ända sådan men hoppas den kommer till försäljning ännu för inte har dom ännu plockat upp alla julprydnader i affären.Ännu avslöjar jag inte vad det är som jag söker ....kommer nog i bild sen då jag hittat den ;)
Skall  berätta om ett annat träd som jag är ägare till.....som ni märker från förra inlägget så gillar jag träd med små lampor som lyser....och detta träd som jag nu skall berätta om har också små lampor ( lite varmare skulle belysningen kunna vara nu är det ganska kallt sken).Det är som en björk utan löv med lite frost på  som jag fyndade i fjol på julrean!!
Jag hör till den som köper alla mina julsaker  efter julen och fyndar så otroligt fina saker ..kan vara upp till 70% rea.Kan ju kännas länge att vänta ett år innan man får användning av sakerna ...men året går så snabb.
Nu har jag tagit fram mitt träd som pryder balkongen i höstskrud  och skall snart få en lite ny outfit då julen närmar sig...det kommer nya foton senare av trädet i julskrud.
Rekomenderar om ni har rum att förvara saker så köp absolut efter julen olika julpynt,visst kan ju utbudet vara lite glesare än då säsongen öppnas ...men med go tur så kan man hitta massor med fina saker på rea.Köpte också i fjol en så jätte fin stor stjärna i metall som skall få pryda balkongen i år...det var 70% på den och jag visste direkt att den stjärnan får flytta hem till oss.
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar