fredag 2 oktober 2015

Tror inte det är sant!!!!

Men sant är det....trodde det var bara i usa dom var tidigt ute med att ta fram julsakerna i affären.Men vet ni vad  nu har vi hängt på samma trend här i Finland.
Alltså hallååååå det är över två och en halv månad till julen och nu säljer dom redan JULSAKER...neeeej vill inte.Låt nu Halloween komma i lugn och ro innan det plockas fram julen...och idag såg jag  första JULKALENDRARNA till salu och jag gissa ju det min kille sa direkt  "den där vill jag ha"!!!!Förklara nu sen åt ett barn att det är två månader ännu innan jag köper nån kalender!!
Kanske man fan skulle gå med i den här nya trenden och hoppa över Halloween och höst pyntet  och börja julpynta 1:a oktober....skulle i alla fall inte behöva stressa sen före julen...brukar nog villa ha allt pyntat till lilla jul men men inte i början av oktober har jag någo behöv att se ljusstakar,julgranspynt  m.m i affärerna!!
Vad tycker ni mina läsare...visst är det väl lite tidigt??
I nästa inlägg skall jag visa bilder hur höstmysigt jag pyntat hemma....tycker vi tar hösten nu först och sen får det bli jul!!Tack för mig ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar