onsdag 14 oktober 2015

Mina nyaste i samlingen!!

Jag har berättat tidigare att då jag brukar besöka Disneyland så köper jag med mig hem en liten porslinsfigur av Mimmi och så hänger jag upp den då jag kommit hem.Förr då jag var yngre och besökte Disneyland så köpte jag alltid olika kramdjur av Disneyfigurerna.
Jag var i februari till Disneyland och då köpte jag Mickey och Mimmi där det stod        Just married...passade ju så superbra då vi hade gift oss i Las Vegas.
Nu var jag ju igen till Disneyland och denna gång var där två härliga dekorationer att välja mellan men jag valde Mimmi och Mickey i släden....och jag fick absolut inte betala dom själv ...nej min vän E och hennes familj ville ge dom till gåva och inte nog med det när jag öppnade paketet så fanns den andra dekorationen av Mimmi med i paketet som jag också gillade .Thank you so much my friend E and your family for the presents...Love ya all !! Hope to see you soon again!!
Ja man skulle kunna köpa massor med prylar där...dom är helt otroligt fina !!!
Denna köpte E åt mig.
 

Här hänger min samling.


Denna tyckte jag om..


.... så jag fick den till gåva av E och hennes familj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar