fredag 2 oktober 2015

Hur fördriver jag tiden i planet ?!?

...ja man måste nog försöka hitta på  något då den längsta tiden kan vara upp till 8 1/2 timme till 9 timmar i ett streck  i luften...beror liten vilken rutt jag flyger.
Men det brukar bli lite frukost,te...så kan man sitta och se på nån film ,höra på musik.läsa eller spela...själv gillar jag Caveman spelet som redan fanns på flyget då Ankku (min äldsta flicka) var 9 år och vi flög till San Fransisco...men nu har dert kommit en modärnare version ...men spelet går ut på samma som då förr :)
Sen blir det mat och efter det brukar jag kasta pläden runt mig och försöka sova så gott det går...stackars medresenärer...fått höra att jag är duktig på att snarka!!
Så man får försöka stå ut dom där timmarna i luften annars kommer man inte dit man vill för kan ju inte hoppa i bilen och köra till Usa.
 
Härlig mugg på flyget från Amsterdam.
 
 
Namsi namsi.
 
Det är te och cocis som också gäller i luften..vad vore livet utan te ;)
 
 
Detta är mitt favvo spel på flyget :)
 
Dempad belysning och dags.....
 


...att säga go natt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar