fredag 2 oktober 2015

Höstskrud inne och på balkongen!

Man får väl göra det bästa för att överleva denna mörka årstid då jag blir så deppad då man ser hur löven börjar falla för att inom ett tag se kala trädstammar överallt och veta att det inte är länge nu fören mätaren visar på minus marken är frusen och snön börjar falla eller om det blir en snöslaskig vinter ännu värre.
Men så länge jag har det mysigt här  hemma så klarar jag mig igenom denna långa mörka årstid och väntar tills det börjar grönska igen.
Är nog lite som björnen och kryper i  ide då hösten och vintern kommer.
Men ni som gillar hösten njut av den friska luften och alla fina färger som naturen bjuder på....jag sitter inne och myser av mina konstgjorda höstlöv som jag tycker är superfina och det mysiga skenet av tända ljus.
Trevligt veckoslut allihopa!!!
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar