måndag 5 oktober 2015

Dags igen!!

Så har vi igen en vecka förbi och det är dags och förbereda sig för arbete.Kassen packad och lite tittande nu som då på klockan att man har koll på att inte missa bussen.Jo ni läste rätt....idag blir det att fara med  bussen på jobb och jag hoppas verkligen jag tar rätt nummer,rätt buss och kommer till rätt ställe alltså Åbo hamnen denna gång.
Förra gången jag for med buss på jobb så sket ju sig hela resan pga att jag tog fel buss och hamnade på fel ställe och till slut fick beställa taxi ner till hamnen... så kan det gå....men man lär sig av sina misstag.Nu vet jag vilken bussnummer jag tar och vet också att jag far i go tid till busshållplatsen.Wish me good luck!!
Har inget emot att fara på jobb men nu känner jag att det skulle vara så mysigt att vara hemma med familyn och mysa i mitt höstpyntade hem....i skenet av tända ljus och ta pläden över sig.
Men har faktiskt i hytten ljus som verkligen ser ut som riktiga och fungerar med batteri så jag får lite mys faktor på top där också under den veckan jag är på jobb och som sagt en vecka rusar förbi bara man kommer upp i varv och sen är jag tillbaka hemma hos familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar