torsdag 1 oktober 2015

Vinka hej då !!

Allt roligt har ett slut ...dags att ta avsked och vinka hejdå (är redan hemma då detta skrivs)!!Avskyr att måsta säga hej ...alltid lika tråkigt och i synnerhet då avståndet är så långt att jag inte när som helst kan hoppa i bilen och åka och hälsa på.
Men om nu verkligen flyprisen håller sig rätt så låga så är det ju inte helt omöjligt att flera gånger under året åka över och hälsa på.
Mina bekanta skall nästa år åka 2veckor till  europa så dom undrade om jag ville bo hos dom och vara katt och husvakt.Härligt med vänner som vet hur mycket jag gillar och vara där och har förtroende för  mig och vill lämna mig ensam i huset...det uppskattar jag.Dom behöver inte fundera medan dom är borta på huset och katterna och jag får 2 veckors gratis boende...not bad.Ni är guld värda alla vänner i Usa som ställer upp med husrum åt mig som kommer ända härifrån Finland.Sen när ni vill hälsa på i Finland så tar jag emot er alla med öppna armar och önskar er välkomna och ni får bo hos oss....och råkar nån annan från närknutarna behöva övernatta i Åbo så ni är alltid välkomna...alltid finns det nattkvarter åt vänner och bekanta.
Vill ännu en gång säga tuuusen tack till P som ställde upp med husrum och körde runt med mig till en massa fina ställen ..hade en super härlig vecka.Inte så länge så ses vi igen i staden jag gillar super mycket  (det skriver jag om senare vart det blir)...nu är det dags att försöka få M med.
 
Dags att vinka hej då för denna gäng....
 
 
Så där sitter vi sen P  på nån bänk i Laguna i framtiden och tar selfien av oss :)
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar