torsdag 29 oktober 2015

Ni som gillar dynor och djur!!!

Här omdagen då jag var på min runda  för att köpa Halloween prylar så strövade jag lite runt i affärerna och kunde inte motstå att stanna och se på dessa söta dynor.
Själv är jag en djurvän  ....djur av alla de slag men närmast mitt hjärta är nog katten!!
Kram till vår Majsa som nu är ute på landet och njuter av att få spatsera ute i naturen och fånga möss...och så är hon bra sällskap åt min farsgubbe som sköter henne.
Men som sagt hur djurvän jag än är såskulle jag nog inte inreda med dessa dynor annat än i flickans rum.
Skulle nog inte passa min stil att placera dynor med ekorre motiv eller katt motiv på i vårt vardagsrum....men kul att dom hittar på sådana dynmotiv för alltid finns den nån här i vida världen som säkert älskar dessa dynor och skulle kunna ha hur många som helst hemma av dom.
Va tycker ni läsare...är dessa era favoriter eller vilka prydnads dynor gillar ni??




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar