lördag 28 november 2015

Äntligen "hemma" !!




Det känns alltid lika hemma då jag landar i Usa...trivs så förbannat bra här.Sitter nu i New York och väntar på sista etappen sen är jag framme dit jag skall.Kommer att bo hos min kompis i Coral Springs.Florida.
Flygresorna har gott bra och alltid kul att hitta nya bekantskaper att prata med på flyget.
Passkontrollen gick över mina förväntningar ...den bästa hittils under alla desa år jag rest hit...han frågade inte en ända fråga :)
Relativt pigg är jag till det att jag inte sovit något och det börjar snart vara ett dygn sen jag startade...kommer sova gott i natt och säkert snarka så väggarna skakar ...stackars A och hennes familj ;)
Det är alltid super roligt att resa men denna tid är så mysig att komma till Usa...väntar på alla härliga juldekorationer...måste nån kväll bara köra runt för att se hur fint pyntat dom har det....hoppas verkligen dom redan har jul ombord på Allure..oj va det kommer bli mysigt.
Här är två  årstider jag gillar supermycket då jag kommer hit  Halloween (höst )och julen är nog så roliga för dom satsar verkligen till 100 % på dekoration i både affärer och privat :)Ja hörni behöver jag tillägga att jag är superlycklig att vara" hemma"...men gissar att ni vet det redan!!Ha det bra alla läsare det blir mera Usa så fort jag börjar komma igång efter en lång resa.



Diggiloo diggilej....tog mina gylleneskor på ;)
Lång resa framför...8 1/2 timme..hela resan tar ca 24 timmar.
En Cola i New York!
Hej hej Outi&co....vinkar åt er :)
 
Granarna på Arlanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar