tisdag 17 november 2015

Monster Mom!!

Jag provade  flickans öronskydd och ville ju absolut ha foton så  M fick assistera fotograf så jag inte behövde stå och ta selfien :)
Så visst måste man få vara lite Monster Mom på Monster Jam....vi har nog så kul då vi är på våra resor.....ni som känner mig vet nog hur jag kan stå och fjanta mig var som helst...tror M ibland blir lite trött på alla mina selfien...står som en teenage och försöker göra en bra pose´...men som jag ofta poenterar man blir aldrig för gammal för och ha roligt.Nu alla igång med kameran och knäppa selfien..jeee!!
Kanske jag borde skaffa mig i Usa en selfie stick för jag tror inte M orkar  assistera fotograf hela semestern :)
Nu var detta roliga äventyr över ...nu är det bara att vänta på nästa års Monster Jam....men som sagt mina äventyr tar aldrig slut... om ca 1 1/2 vecka så sitter jag på flyget som tar mig till Florida....och en massa härliga nya platser att se.
Lovar att på det här viset hinner jag inte bli trött på vardagen...It´s my life !!! ( som Bon Jovi sjunger)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar