måndag 2 november 2015

K18 Halloween!!

Detta pynt är ju kanske inte riktigt för känsliga personer ......men jag hör till den gruppen som gillar  "very scary thing"...och är det Halloween så är det ..punkt och slut !!!Då skall det ösas på och ordentligt.
Tog en klädhängare och tejpade runt en pinne och sen fäste huvudet fast där....snurrade runt pinnen ett täcke som jag täckte med ett vitt lakand och handen som jag någång köpt i Usa lade jag fast i klädhängaren och i handen en mega blodig kniv!!!Avslutade projektet med en massa " blod"  (finns jätte bra fake blod på Punanaamio) !!!
Pacerade "The killer woman" i hörnet på balkongen med en lampa som blinkade och lös mot henne ...skit häftigt!!Hoppas ingen granne fått hjärtslag!?!!
Tur att mina kidz är vana  att deras morsa är lite crazy....så dom tycker ju det är en kul grej med Halloween.
Mill lill kille kom till mig..."hördu mamma ...jag såg på tuuben (youtube) hur dom la fast en dragkedja på ansikte och blod ...sådan vill jag ha på Halloween"...och klart jag var med på noterna som älskar och fixa, göra scary make up och satsa 100% på Halloween...så visst skulle J få det medan M och hennes kompis ville vara katter  och min man var " Jason"Jag och min man var för ett par år sen i Californien då det var Halloween och då besökte vi "Knotts Scary Farm "....det var nog en super upplevelse för en halloween fantast som mig.Rekomenderar verkligen ni som reser och besöker Usa runt halloweentider och vill vara med om något riktigt scary gå dit eller sen till Universel studios....dom släcker ner massor med belysningar på nöjesparken och så kommer det rök så du skulle gå inne i dimma man går in i olika hus och där är riktiga människor utklädda med olika teman.Fyy faan det var verkligen spooky...dom kom nära med dom fick inte röra folk....det var verkligen som att kliva in i en skräckfilm!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar