onsdag 11 november 2015

Nu var den här...

....Bath & Body Works serien som är pop i Usa.Dom hade just öppnat på Arlanda samma butik i september då jag kom från min resa och jag visste inte ens om att vi skulle få denna serie till Grace.
Oj oj oj vilka ljuvliga dofter ....dom har ju lite mera urval i Usa på deras produkter, där hittar man också olika doft ljus m.m
Ja hörni nog kommer det sakta men säkert hit  olika butikskedjor som finns utomlands.
Får se när nån av mina favorit affärer dyker upp här  som tex Macys,Ross,Target,Tj Maxx,Marshalls och en super härlig butik för yngre tjejer är Justice..har köpt massor med kläder åt min lill flicka därifrån...kul med något lite annorlunda som man inte hittar här.Sen älskar jag ju Converse butiken :)
Är ju lycklig lottad att jag lite nu och då har möjlighet och fara dit dit och shoppa 23 kg +  fylla upp handbagaget med kläder  från mina favvo affärer....men tror det inte skulle vara omöjligt för mig och fylla  upp en hel container med allt från inredning till kläder ifall det skulle finnas mera dollar i plånboken ;)
Nu alla ni som får skattepengar tillbaka..välkomna på en kryssning eller picnic  och shoppa Bath & Body Works produkter lovar att ni inte blir besvikna...eller så kan man ju önska dessa produkter i julklapps säcken ....på samma gång ni kommer och shoppar så kan ni ju komma och äta av den härliga julbuffen som börjar den 18 november.Skall försöka hinna fota lite godsaker från julbordet nästa gång jag far på jobb :)
Själv har jag just kommit från duschen och smörjat in mig med Wild madagaskar Vanilla och sen har jag också Beautiful Day (båda köpta på Arlanda).
Dessa foton har jag fotat från Grace (förutom dom två sista är googlade)





Har den.....


....och den!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar