söndag 15 november 2015

Monster Jam 2015!

Färska hälsningar från the big city,Helsingfors/Vanda!!
Ville ha en familjeweekend då vi alla är tillsammans och bara slappar och har det roligt innan jag och M skall på resa....så jag valde att vi kommer och se på Monster Jam och bor en natt på hotell.
Vi har haft det super roligt....inga måsten bara slöa och njuta av att vara ledig...för oftast då jag har min ledigavecka så är det hela tiden tidtabeller att passa och oftast jobbar  M veckoslut då jag har ledigt.Men som sagt detta har varit toppen och som pricken på i så blir det en liten runda i shoppincentret Jumbo innan vi åker hem till Åbo igen.
I nästa inlägg blir det foton av bilarna :)

Lycklig så jag svävar på moln :)
Så klar en selfie måste det bli ;)


Vi fick vara i lugn och ro och simma på kvällen ;)
Vi är inte på väg och flyga..nej vi är i hissen !!
På väg in i hissen ..ser ut som ett flyg..kul grej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar