måndag 16 november 2015

De var inga småbilar dom hade !!!

är kommer lite foton från Hartwall arenan / Monster jam.
Ja alla möjliga evenemang ordnas det...har en gång förut varit och sett Monster jam i Helsingfors och det är en sådan show som jag tycker att två timmar är helt passligt...tror inte jag skulle  ha orkat sutti längre och se.Men visst är det en kul grej och mycket action....bilar som flyger högt upp,bilar som faller på sida/taket,verkligen högt ljud (öronproppar rekomenderas absolut) ....man får nog se show för hela pengen :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Jag ska gå och se Monster Jam nästa gång det är i närheten :)
    Måste man verkligen ha öronproppar? Jag har aldrig gillat att ha det och tänkte att det går kanske att titta på de monsterbilarna ändå utan proppar?!
    // Matilda

    SvaraRadera
  2. Hejssa....jag rekomenderar absolut öronproppar eller hörselskydd.Tror faktiskt jag nästa gång skall ta hörselskydd på ..gillar inte heller öronproppar.

    SvaraRadera