torsdag 19 november 2015

Mina härliga julpynt.

Så har det blivit igen dags igen att söka fram allt julpynt....men jag är en riktig ordningsmänniska så har allt under kontroll.Det blir ju så då man inte har en massa extra förvaringsutrymmen så lär man sig organisera i skåpen....och har allltid tyckt om att ha ordning och reda i mina skåp...har rätt ofta sk städauppskåpen dag så hålls allt under kontroll.
Nu var det som sagt lätt att söka julsakerna och all julbelysning osv...
Kan som sagt inte desto mera berätta varifrån jag köpt alla mina mysiga julsaker ...för jag minns inte ;)Som jag skrivit så köper jag ofta dom efter julen på rea och många av dessa saker köpte jag i fjol på julrean.
Mera julpynt kommer i nästa inlägg från ett av mina favoritrum.
Jag kommer att ge en ordentlig dos med  jul åt er som gillar julen...massor med mysiga julpynt  bilder från mitt hem i några inlägg framöver...njut av dom för sen börjar det igen Usa för hela slanten!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar