torsdag 21 april 2016

20.4.2016 den dagen finns djupt i mitt hjärta!!

En glädjens dag på alla vis....har skrattat ,gråtit och åter gråtit men tårarna har varit glädjetårar!!
Har på min stora dag blivit så härligt uppvaktad på alla vis  att det  inte går och beskriva i ord hur full av lycka jag är...är inne i en rosa bubbla och där blir jag länge för är så super duper rörd av alla härliga överraskningar  som jag fått...detta lever jag 50 år till på skall ni veta!!!
Har massor att berätta om hur härligt jag blev uppvaktad....men skall ta det i ett skillt inlägg.
Vill också här via bloggen skicka en STOR  TACK KRAM TILL ER ALLA...tänkte Fb skulle svämma över som det droppade in grattis hälsningar ...det värmer den eviga "ungdomens" hjärta.
Kommer att tacka er alla personligen på min fb sida men det kan ta sin tid för där är ju inte bara en eller två hälsningar utan över 400 och jag måste ju hinna jobba också lite mellan varven ;)  Love ya all de skall ni vet!!!
Nu undrar en del.... fyllde jag månne 50???? Nej jag fyllde 18 with 32 years of experience ....låter bättre så ;)
Jepp ...detta är min morron ritual nu då man klivit in i den mogna åldern ;)

 
 
En fördel att  bli äldre ...man kan göra mycket på en och samma gång :)

 
...en FINLANDSSVENSKAS bästa ålder är  50+   :)

 
 

Så här  såg jag nog ut i går då arbetskompisarna överraskade mig ordentligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar