lördag 2 april 2016

Fick träffa....ABBA!!!

Ända sen jag var liten har jag alltid drömt om att få träffa/se Abba live och det kommer antagligen alltid att förbli en dröm.Tror som sagt dom aldrig kommer att återförenas på scen mera...synd!!Men jag fick i alla fall träffa dom i paff figurer på Arlanda flygfält :)
Det var då vi kom hem från Las Vegas i februari som Mikkos flyg hade ändrats och vi fick flyga hem i samma flyg så då sa jag åt han att nu får han assistera som fotograf och föreviga foton med mig och ABBA.Sen provade jag om jag skulle fått helikoptern och starta och vi skulle ha sluppit snabbare till Åbo...eller tror nog snarare att vi inte alls skulle kommit till Åbo om jag skulle suttit i spakarna.
Som ABBA sjunger  "I have a dream .... " så  sjunger jag också ..jag kommer alltid att drömma om en träff med ABBA live.
 
 
 
 

 

 

 

 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar