onsdag 27 april 2016

Blommande körsbärsträd.

Visar en liten glimt av min fina sommarklänning i silke..kommer säkert mera bilder på den i något skede i sin helhet.Som sagt det är en klänning ingen nattlinne ifall den ser så ut.Tror den kommer bli min favorit i sommar..tror jag har blivit förtjust i blommiga klänningar/tunikor.Min basfärg i kläder är svart så därför kan det vara kul med lite blomigt och färg  så här till sommaren.
Tycker denna klänning påminner om ett blommande Japanskt körbärsträd och jag känner mig  som en japansk Geisha :)
En del kanske tycker att blommiga kläder är lite tantiga men jag tycker man kan kombinera dom med fast leggings,stövlar,snygga smycken och det  blir hur coolt som helst.
Så nu ut på en shoppingrunda och köp åt er uppiggande blommiga kläder i alla valörer och kulörer.....det piggar upp ...jag lovar.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar