måndag 18 april 2016

Thai..inte Thailand utan...

.....thaimat!!!Jag hade hört så mycket bra om om thairestaurangen i Nådendals Spa så vi bestämde att vi går dit och äta på kvällen.
Där var en bra meny med massor av godsaker och välja...till förrätt tog vi tigerräkor med grönsaker och någon super god sås  (minns inte namnet).
Till varmrätt valde jag kyckling med massor av goda grönsaker och en super go chilisås som passade mig perfekt...just så där passligt starkt som jag gillar.Mikko åt en portion strimlad nötkött i pepparsås med grönsker...provsmakade lite av hans portion och det var  hur gott som helst.
Så om ni har vägarna förbi Nådendal och är berädda att betala lite merän en Mc Donalds Big Mc meal så gå och till  Thai Garden  på Nådendal Spa och äta.Ni kan förbereda er på att portionerna är verkligen stora att ni går nog inte ut därifrån hungriga kan jag lova.
Kolla på fotona hur fint dom lagt upp maten på tallrikarna...oj en verkligen fröjd för ögat!!!
 
 
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar