tisdag 12 april 2016

Mitt hjärta finns på många ställen!!

När det nu ett tag framöver kommer bli mycket Usa så blev jag och tänka att vi säkert många av oss människor har nån plats  som ligger oss jätte varmt om hjärta där vi skulle kunna spendera hur mycket tid som helst eller som sagt åka dit fast flera gånger i året.
Kan vara sommarstugan med härliga minnen från barndomen,kan vara en stuga som du just kanske för något år sedan skaffat dig och du känner att wow det här är det bästa som finns här vill jag vara hela tiden,en del har en båt som dom flera gånger i året åkert till sina favorit platser ja listan kan bli oändlig,en del vill som sagt resa och hitta nya ställen hela tiden ,en del har redan färdiga sina favorit ställen här på detta jordklot dit dom alltid vill åka då dom har semester......det finns  nåt för oss alla och en var.Som ni redan  vet så har jag ju mitt favorit land och en annan plats som ligger mig varmt om hjärtat är ...tadaaa... bastun.Det är en plats som jag inte kan vara utan ...gillar så otroligt att få sitta i värmen med en god bastudoft och känna hur kroppen mår bra av att sitta där och koppla av.
Om ni  har några favoritställen ta vara på dom.. njut av att ha en plats som ligger er varmt om hjärta oberoende var på detta jordklot denna plats finns.Själv har jag lämnat mitt hjärta på många vackra platser här i världen tex St Marteen och Hawaii dit kommer jag nångång åka igen..de vet jag !!För många börjar stugsäsongen sakta komma igång och där är det säkert många som kommer att sitta och njuta av vackra solnedgångar och känna att det är just platsen som ligger  er varmt om hjärtat.
Var ni än befinner er så säger jag Carpe Diem och var lycklig över era favoritställen/platser !!
 
 
Jag älskar Hawaii..här har jag varit och snorklat i Hanahumabay...till Hawaii vill jag på nytt!!
 
Jag älskar St Maarten och skall  inom något år försöka åka tillbaka!!!
 
En del älskar Thailand
 
En del älskar Japan
 
En del älskar Mariehamn
 
En del älskar Stockholm
 
En del älskar Spanien
 
 
En del älskar London....listan kan bli hur lång som helst med vackra platser på detta klot.

Har lämnat mitt hjärta på många vackra platser i världen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar