onsdag 20 april 2016

Syskonen byter ansikten!!

När katten är borta dansar råttorna på bordet...och ni kan ju gissa att syskonskaran hade haft superkul då vi var på vår mini lyx semester i Nådendal.
Det hade varit taco dinner,små kidzen hade sluppit ut och åka Åbo runt med deras storrsyrra och pricken på i så hade ju  dom haft super roligt med att byta ansikten (snap chat)....gissa om jag tänkte skratta ihjäl mig då jag fick meddelanden till min telefon då vi var på hotel rummet.Kan se framför mig då hela gänget har fullt upp med att fota,sjåpa sig och skicka bilder åt mig...ja vad kan man säga åt denna trio....mina busungar!
Det finns väl ett ordspråk som heter ..barnen är friska så länge dom leker :)
Dom hade vart ner till hamnen och kollat på Grace :)

 

 
 
 

 

 


1 kommentar:

  1. Gratulis gratulis kisse idag�� hälsar vi alla på tordalsvägen 12

    SvaraRadera