tisdag 5 april 2016

Våriluftenselfies ala Lissu.


Fick  ett typiskt vår ryck på min lediga vecka ...och här bjuder jag på en rad med .... "Våriluftenselfies" !!! Blir alltid så där spralligt glad då våren kommer...säkert känner många igen sig....efter en  lång mörk tid så börjar man vakna upp.
Oj oj om det skulle varit pop med selfien då man var ung så skulle man inte gjort annat än knäppt selfien... istället var jag den som alltid hade kameran med och tog  foton av mina kompisar från våra ungdomsbravader och alla foton finns i mitt arkiv och där blir dom...lite hemligheter måste man ha från ungdomen  ;) 
Men vem har sagt att det är förbjudet för en (snart) femtiåring att ta selfien...nej fan man skall göra precis som man vill och ha hur roligt man själv vill.
Jag älskar och ta selfien och det kommer jag fortsätta att göra...kommer säkert vid 80+ att gå runt med min mobil ..knäppa selfien och berätta  hur mycket jag älskar USA...alltid kommer det störa nån ;)
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar