måndag 12 november 2018

Älskar att få klä ut mig

 Det finns at välja på i vår maskerad/halloween låda....det är bara att låta fantasin flöda. Har en hel hög med peruker och det är bara att välja och vraka.



På Halloweenfesten hade vi lådan framme och det var bara för kidzen att söka vad dom ville från lådan ...så egentligen behövde man inte ha egen dräkt med till festen.

Efter att vi ätit så kom killarna på en rolig lek...dom började klä ut sig och och med pantomim skulle man gissa vem dom föreställde. Hur kul som helst. Synd bara att jag hittade mera maskerad kläder då festen var över ( hade helt glömt den kassen) .


Men sa med Jaromir att vi kan här under vintern ordna ett maskerad party och bjuda in kompisar för att ha lite kul. Januari brukar vara en lång , trist månad så då knske det kunde bli aktuellt med party.





Själv sitter jag redan och ser runt på olika favorit make up för Halloween och sparar dom bästa i mitt Halloween arkiv så jag har och plocka fram i nästa år. Vet ju inte riktigt var det blir att fira Halloween i nästa år om vi är hemma eller i Usa....men bra och ha lite ideer färdigt i arkivet.



Här kommer en liten bildserie av min utstyrsel detta år ....i år valde jag att inte ha något "blod" men brukar gilla att kleta ner mig med fake blod ...tycker det verkligen passar till Halloween.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar