onsdag 7 november 2018

Full fart på dansgolvet

 Som avslutning på ett underbart bröllop så blev det ordentligt techno disco kombinerat med också många bra disco låtar . Ni kan gissa at det var fullt ös på dansgolvet....Mikko tog en svängom med krutgumman (Jills mamma som är 89 år ). Hon verkade nog verkligen ha konditionen på top...snurrade i lite lugnare takt en oss andra men orkade festa och dansa tills bröllpet var slut.



Här har Mikko hittat en äkta krutgumma....89 år och höll igång lika mycket som vi andra och hon älskar att dansa.




Har inte varit på så många partyn sen jag slutade att dricka alkohol....och har många gånger funderat hur man skulle orka en helkväll som nykter då andra börjar få sin promille halt höjd. Men som sagt det var inga problem...vi kan ha roligt med MIkko utan alkohol...kanske retav roligare än med alkohol. Nu för tiden är det så roligt om man är på någon tillställning  att man kan fara med bil och att man kan själv köra hem och det bästa är nog att inte behöva lida av baksmälla följande dag.



                                                                Dancing Queen




Jag har inte blivit dement fast jag igen skriver om det som jag skrivit förut ...men jag och min kropp och min hy mår nog så mycket bättre då jag bestämde att sluta dricka alkohol. Sakta men säkert försöker jag äta mera hälsosammare mat och magen tackar och säger den mår så mycket bättre...och efter att jag såg krutgumman på bröllopet så hoppas  jag att jag får vara frisk och leva fast till 100 år. 

Vet inte om  ni läsare börjar tycka att det känns tillräckligt nu med detta bröllop och inte orkar med sådana inlägg....men kommer nog ännu skriva om söndags brunchen  och sen ännu blir det väl något inlägg med lite foto favoriter i repris.



Visst tusan sitter man hellre och ser på en massa fina foton där solen skiner och havet är turkost än att se på detta mörka skitväder och där Aura å är brun. Ni som saknar lite uppiggande nu då vädret är grått och rått...så kika in här och njut av en massa fina foton. Det kan vara att jag redan förut publicerat en del av fotona som jag kommer visa här framöver men jag själv kan sitta och titta på dom om och om igen...palmer , sol och turkost hav har alltid en egen plats i mitt hjärta.




Men här är det lite foton från kvällen ...har stärkt färgerna på  en del foton sen är dom flesta foton suddiga på grund av att ingen stod stilla ...alla dansade och hade roligt. Men tycker det ser häftigt ut.

Nu är det bara att hoppas att vi snart igen blir bjudna på bröllop nånstans i världen...för vi hade super roligt och det var nog så fint planerat in i minsta detalj och det som är fördel med bröllop utomlands så blir det en kombinerad semester resa.



Thank you Jannise and Ryan for a beautiful wedding and thank you also to their parents who helped Jannise and Ryan a lot to make this day bli the best day of their life.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar