torsdag 27 juni 2019

Mina två dinosaurier

  Med dom här två så blir tiden aldrig lång...dom är nog sådana clowner ..ju mera dom får mig att skratta desto mera tycker dom om att löjla sig.





Då vi for till Yyteri till midsommaren så funderade jag vart dom for då vi var i Prisma....mitt i allt hoppa dom fram mellan hyllan som två dinosaurier från Jurassic park.....oh fy fasiken jag blev rädd men efter rädslan lagt sig så stog vi alla och gapskrattade.

Idag lovade jag att vi skulle åka på en loppis runda och sen föra dom till Ikea och äta.
Jag sa att vi inte skulle köpa så mycket från loppisen nu då jag börjat städa undan en massa leksaker och prylar som dom inte mera leker med.



Men det var rätt så roligt då vi kom till loppisen så hittade dom en del jätte fina inrednings prylar till sina egna rum....ser att dom på en kort tid har blivit jätte intresserade och fixa fint och mysigt i sina rum.

Men sen måste dom ju lite löjla sig igen då vi var där och där stod vi sen igen och gapskratta åt deras fynd.



Jaromir liknar ju en rysk flygkapten i sin hatt men jag sa att inte köper vi den hem dit och ligga i skåpet men glasögonen fick han lov att köpa för sådana lär vara super pop nu. Oj oj man hänger inte alls med.....sådana hittar ni om ni googlar på  mlg glasses.





I Ikea blev det inte så mycket shoppas ..hade en lista vad vi behövde och det blev faktiskt  bara en extra grej jag la ner i korgen som inte fanns med på listan. Men hade inte lust att gå så hemskt mycket där då det är så stort men det är ju en super bra plats att öva sig att gå då jag tycker så  mycket om inredning.

Kanske jag borde åka till Ikea varje dag och få min dagliga övning av att gå rätt... först gå genom hela  övre våningen och sen nedre , tror nog benet småningom skulle hitta den rätta gången.

Då vi kom hem var Angelica och Robin här för dom skulle till Åland med kvälls färjan så vi hann träffa dom. Michelle skulle villa fira sin 13 årsdag på Borgbacken och hon ville så gärna att Robin och Angelica skulle komma med. Så hoppas vi kan uppfylla hennes önskan.

Nu känns det härligt att krypa ner i sängen och får se om jag kommer drömma om mina dinosaurier eller ryska flygkaptenen.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar