tisdag 3 november 2020

Varför sover jag inte i natt??

Jo därför för att jag skall vaka hela natten och  följa med Usa´s presidentval live på tv. Skulle ha varit jätte intressant att  fått vara i Usa och se hela detta spektakel med egna ögon. 

När klockan närmar sig 6 i morron bitti hoppas jag att vi är ett steg närmare resultatet och då önskar jag verkligen att Joe Biden tar över president titeln fyra år framåt. Kommer verkligen bli en rysare detta presidentval.

Just nu visar dom från delstaten Florida där dom intervjuar finländare som är bosatta där och vill att Trump skall få fortsätta som president. Verkligen intressant hur smaken kan vara så otroligt delad , tycker dom verkligen att han agerat som en president dessa år . Jag tycker själv han inte gjort annat än skämt ut sig.

Men som sagt i morron är vi klokare och då har folket talat. Vem vet kanske det är jag som sitter i Vita huset och svarar i telefonen morron. Var där och praktiserade då Obama var president (fniss).

Tror säkert det är många som svarat i samma telefon ...foto är taget på Vaxkabinettet i Hollywood.




 

 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar