torsdag 15 juni 2017

Grace Spa...en levande tavla.

Kan man ha ett bättre sommar jobb??Nej det kan man inte enligt mig....sommarjobbar nämligen i Spa på Grace.Jobbade där också förra sommaren och antagligen gjorde jag mitt jobb väl eftersom jag hade möjlighet att få jobba här i år igen.Min ordinarie plats är på hyttavdelningen....men roligt med omväxling.

Oj vad jag gillar och jobba där...hela atmosfären är ju precis som  gjord för mig.Har ju alltid gillat allt som har med skönhet att göra då jag som sagt jobbat inom den branchen ( frisör)...här lär jag ju mig en massa om hudvård och får lära mig en massa nya produkter.Nu jobbar jag ju inte som kosmetolog där utan är som barhjälp....men såklart suger jag ju i mig allt nytt jag har möjlighet att lära mig.




Sen är ju också min stora passion kundservice och härligt att få sälja en massa fina simkläder,badtossor,handdukar m.m.... här i Spa säljer vi ett av mina favorit märken Calvin Klein.Köpte för ett tag sen åt Mikko supersnygga Calvin Klein badshorts ,vita med svart text .Nu skulle jag vara sugen och köpa åt Michelle en turkos bikini och en turkos handduk till hennes födlare av märket Calvin Klein...den är så snygg denna bikini och skulle passa henne så bra....den är lite sådär sportig.

Vem skulle inte ha lust att sitta här och njuta med trevligt sällskap ;)


Skall sen då  jag har tid fota och lägga in på bloggen lite bilder hur fina simkläder vi säljer.

Ni kan ju gissa hur full av energi jag är då jag får jobba med sådant jag verkligen brinner för....och inte nog med det så skall jag visa lite foton hur jag verkligen får mitt batteri laddat under arbetsveckan....titta på alla foton så kan ni säkert gissa att jag inte har en chans att klaga på min arbetsplats.....inte många som efter en lång arbetsdag kan sätt sig i jaccuzin och bubbla eller  kasta bad och se på den mäktiga skärgården  som glider förbi då solen sakta men säkert går ner...det är som att sitta och se på en levande tavla.




Som att titta på en levande tavla direkt från bastun...vi kör förbi Runsala.







Känner hur både jag och min kropp mår bra av allt jag får vara med om.

Minns att jag skrivit om det  här någon gång med tar det igen ...att om ni verkligen vlll njuta och koppla av så boka en kryssning med Grace och kom absolut till Spa....för det är nog så otroligt fin tid nu då det är sommar att sitta i jacuzzin på 11:e våningen och blicka ut över för vackra skärgård då solnedgången är som bäst .Likaså idag på dagen då havet och himlen var blåare än blå och solen glimmade på havet och dom vackra orörda öarna som vi kan vara stolta över...tänk att jag har en sådan arbetsplats där jag kan blicka ut över sådana vyer.

Det här inlägget är inte i samarbete med Viking Line men vill så gärna få fram att med ett besök i Spa så glömmer ni nog den stressig vardagen och vill man ha det ännu lugnare och mysigare så har vi två VIP bastun som man får hyra och vara där helt privat
.Kom in till Spa och säg hej om ni råkar kryssa med Grace....lovar serva er till 100%.

Vet redan en som är i startgroparna....Mikko skulle när som helst komma på kryssning....det är här som han glömmer vardagens stress och njuter fullt ut av allt vad Grace bjuder på .

Ni kan säkert gissa att jag kommer sova som en prinsessa i natt.....go´natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar