tisdag 20 juni 2017

Inga måsten dag

Det skulle vara så skönt om hela sommaren i Finland skulle ha ordentlig värmebölja,sol varje dag och inte den förbannade blåsten hela tiden.Det skulle vara så härligt nu då jag blev ledig att få sitta på nån bergsklippa i Runsala och känna värmen och blicka ut över havet.

Men idag var det en sådan dag som man inte riktigt visste skall det regna,skall solen lysa eller va fasen skall det vara för väder.... nå skit i vilket väder det är... jag tog mig en soffdag och surffade runt och tog det relax efter jag varit med Michelle till tandläkaren.

I morron skall jag och kidzen och städa lägenheten så där är fint då papsen kommer hit till Åbo i midsommar.Sen är det lite småsaker som ännu måste fixas så att det börjar kännas som ett hem åt honom.

Idag vill jag lägga in en bildserie som jag fotade då jag var på jobb.Det blev så magiska bilder då man ser på dom och du inte riktigt ser var gränsen för hav och himmel är och så otroligt fint.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar